See juhend aitab Teid kirjeldatud aspekte täites luua e-kaubanduse veebisaidi.
Logo ja brändi kujutised
Kõik veebiettevõtted peavad looma oma logo ja brändiraamatu, mis aitab parandada digitaalset ja sotsiaalmeedia turundust.
Toodete fotod, kirjeldused ja andmed
Kaaluge seda teabe kontroll-loendit, mida oma veebisaidile lisada, ja mõningaid näpunäiteid, mis aitavad teil tooteid tõhusalt turundada.
Suurepärased tootefotod: väikese loovuse ja mobiiltelefoni kaameraga saate jäädvustada suurepäraseid tootefotosid. Kindlasti pildistage mitme nurga alt ja võimalusel näidake oma tooteid kasutuses.
Tootevideod: autentsed reaalse maailma videod on end tõestanud müügitööriistad ja neid saab jäädvustada ka oma mobiiltelefoniga.
Üksikasjalikud tootekirjeldused: looge suurepäraseid tootekirjeldusi, mis hõlmavad kõiki detaile. Lisage iga müüdava toote suurus, kaal ja materjal ning lisage vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kasutage märksõnu toodete pealkirjades ja kirjeldustes, kus on mõistlik saavutada otsingumootori paremusjärjestus.
Tootevalikud: Selliseid valikuid nagu suurus ja värv nimetatakse muutujateks ning e-kaubanduse platvormid võimaldavad teil luua mitu muutujat kaupade jaoks, mis on erineva suuruse, värviga jne.
Toote SKU-d: veenduge, et teil oleks käepärast sisemised laoüksused ehk SKU-d ja kõik tootjakoodid. Mõnikord kasutavad ostjad otsimisel tootja koodi, nii et need on hea tooteandmetesse lisada.
Toote hinnakujundus: paljud e-kaubanduse platvormid pakuvad teile ühe kauba ja rühma hinnakujunduse valikuid, lisaks müügi- ja allahindlushindu. Mõned isegi võimaldavad teil jälgida oma tootekulusid aruandluse jaoks.
Kauba suurus ja kaal: e-kaubanduse platvormid kasutavad kauba suurust ja kaalu, et määrata reaalajas saatmiskulud ja printida etiketid. See on valikuline, kuid võib olla mugav ajasäästja, mis automatiseerib teie tarneprotsessi.
Laoseis: sisestage iga kauba jaoks laokogus ja teie e-kaubanduse platvorm jälgib teie laoseisu, kui tooted vähenevad.
Sinu ettevõtte lugu
See on teie võimalus potentsiaalsete ostjatega ühendust võtta, seega pange oma veebisaidi jaotis "Meist" laulma. Jagage oma isiklikku teekonda ja kaunistage seda fotode ja videotega ning muutke see meelelahutuslikuks ja kaasahaaravaks, et ostjad tuleksid rohkem tagasi.
Loodame, et kirjeldatud artklis sammud olid Teile abiks e-poe loomisel!