E-poe struktuuri planeerimine: Mis vead on Su e-poel?

Isegi väikesed vead veebipoe kataloogis vähendavad sageli veebilehe konversiooni. Ebatäpsused kataloogi struktuuris hõlmavad sabotöörirežiimi, nad peidavad end pimedasse nurka ja "söövad" vaikselt e-poe eeldatavat kasumit. Õnneks antud artikkel aitab vältida enimlevinud struktuuri probleeme.

Alustame!

Liiga lai valik tootekategooriatest

E-poe haldur tahab pakkuda laia tootevalikut, kuna usub, et kõik tooted on olulised ja peaksid olema klientidele kättesaadavad avavaatest, mistõttu tegi ta ca 200 kataloogi alamjaotust. Selle tulemusena eksivad kliendid tootekataloogis, väsivad lõputute sektsioonide uurimisest ja otsivad "lihtsamaid" veebipoode. Liiklus on kadunud, müüki pole.

Järeldus: Hoolitsege kasutajate mugavuse eest, jagage tooteid selge tunnuse järgi kategooriatesse ja asetage rõhk võtmetoodetele.

Toodete arv ei ole proportsionaalselt võrdne

Proovige grupeerida tooteid nii, et igas jaotises oleks ligikaudu võrdne arv tooteid. Kui jaotises on ainult üks toode ja ülejäänutes kümneid, siis on parem teisaldada see seotud toodete sektsiooni. Koostage kataloogi struktuur selliselt, et jaotised oleksid ligikaudu ühesuurused ja igas rubriigis oleks ligikaudu võrdne arv alajaotisi. Kui ühes jaotises on 2 alamjaotist ja teises 15, on saidi külastajal rubrikaatoris navigeerimine keerulisem.

Seotud tooted ei ole grupeeritud

Seotud tooted tuleks koguda ühte jaotisesse või grupeerida need vastavalt nende otstarbele, et klient ei otsiks neid kogu kataloogist. Näiteks kanatiivad paigutatakse kategooriasse "Liha" ja täiendavasse kaubagruppi eesmärgiga "Grill".

E-poe haldur ei arvesta lõppkasutaja tagasisidega

Järjestage kataloogi kategooriad populaarsuse kahanevas järjekorras. Selleks analüüsige, millised teie tooted on kõige nõutumad, ja kontrollige, millised teie kataloogi toodetega seotud päringud on kasutajate seas populaarsed.

"Muud", "teised", "ülejäänud"

Kui müüja ise ei oska tegelikult kaupa liigitada ja saadab selle rubriiki “muud”, “teised” ja “ülejäänud”, siis pole ostjal isegi õrna aimugi, milline "loom" teda seal ees ootab. Seetõttu klõpsavad "määramata" kategooriatel ainult kõige uudishimulikumad kasutajad. Parem on loobuda "muudest" ja mõelda, kuidas toodet klassifitseerida või millisesse kategooriasse see kõige paremini sobib.